Виховна робота

     

Фотоконкурс "В об'єктиві природа"


































"Довго щирими сими словами до людей промовлятиму я"

            Ім'я Лесі Українки - наймужнішої поетеси у світі сяє яскравою зорею у славному сузірї великих майстрів українського слова. Видитна поетеса, письменниця, перекладачка, громадська діячка.  Леся Українка писала в жанрах поезії, лірики, епосу, драми, прози, працювала в жанрі фольклористики та брала активну участь в українському національному русі. 

    У шкільній бібліотеці з нагоди відзначення 150-річчя від дня народження Лесі Українки оформлено книжкову виставку-інсталяцію " У віночок Лесі Українки", на якій розміщено твори поетеси про її життя та творчість.

    Учні  початкових класiв стали активними учасниками літературної години "Ти себе Українкою звала". Звучали кращі вірші поетеси, діти послухали пісні на слова Лесі Українки у сучасному виконанні, переглянули відеопрезентацію.

    Старшокласники долучились до фоточеленджу "Лунає слово Лесі Українки". Запрошуємо усіх бажаючих доторкнутися до української класики. У нас, українців, є свої справжні герої, і нам є чим пишатися!



Мово рідна, слово рідне...

              Мова – це диво, яке ми чуємо від миті свого народження, це почуття, які допомагають нам виразити любов і турботу про рідних та друзів, це радість, якою ми ділимось з коханою людиною, це душа,що випромінює життєву силу, це невичерпне джерело, звідки ми черпаємо наснагу, знання і прагнення осягнути всесвіт.


    20 лютого в Україні щорічно відзначають День Героїв Небесної Сотні згідно з Указом Президента від 11 лютого 2015 року “Про вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні”.  Цього дня вшановуємо пам’ять про тих громадян, завдяки яким змінено перебіг історії нашої держави. Більшість із них віддали своє життя під час подій Революції Гідності (листопад 2013 року – лютий 2014 року), інші загинули пізніше – у березні та квітні 2014 року, захищаючи ідеали демократії, обстоюючи права та свободи людини, європейське майбутнє України.  








19 лютого

Україна відзначає

День Державного Герба. 

Головним елементом великого Державного Герба України є Знак Княжої Держви Володимира Великого  (малий Державний Герб україни.) 

Тризуб об`єднує українських патріотів, які сьогодні захищають сувереність і територіальну цінісність Укріїни. Для українців у всьому світі Тризуб символізує зв`язок з Батьківщиною. 


9 лютого 2021 року у світі відзначається День безпечного Інтернету 






29 січня  року в Україні відбувається вшанування пам’яті Героїв Крут.

Бій під Крутами став символом героїзму молодого покоління в боротьбі за незалежність України. Молоді захисники Української Народної Республіки власною кров’ю вписали нову героїчну сторінку в історію українського визвольного руху.  Поблизу залізничної станції Крути, що розташована за 130 кілометрів на північний-схід від Києва, 300 курсантів військової школи, студентів і гімназистів прийняли на полі нерівний бій із майже 5-тисячною більшовицькою армією, рішуче відстоюючи право українського народу жити у власній державі.

29 січня 1918 року на жертовному вогні в ім’я незалежності України згоріли триста молодих життів. Юнаки, які вийшли захищати незалежність своєї держави, маючи всього по три набої на кожного. Їхній подвиг став символом героїзму та відданості й водночас національної трагедії.



27 січня у світі відзначається Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту.

 6 000 000 людей було вбито лише за те, що вони народились євреями...


Україна – єдина Соборна держава

День Соборності  відзначається в Україні щороку 22 січня, на честь проголошення в цей день у 1919 році Акту возз'єднання Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки. Тоді незалежні частини України, що постали на уламках зруйнованих Російської та Австро-Угорської імперій, об'єдналися в єдину соборну і неподільну Українську державу. Український народ, що століттями був розділений між різними країнами, визволився нарешті з неволі і отримав можливість об'єднатися на своїй землі в цілісній Україні.

Україно, соборна державо,

Сонценосна колиско моя.

Ще не вмерла й не вмре твоя слава,

Завойована в чесних боях.

Твій Богдан й вінценосна Софія

Повернулись до тебе з віків,

Ще не вмерла й не вмре твоя мрія,

Як не вмер солов'їний твій спів.

Україно, Шевченка надіє,

Мій святий, несплюндрований гімн,

Я в мовчанні твоєму німію

Й воскресаю у слові твоїм.

І Дніпро, і Дністер пливуть в море,

Бо єднає їх кревна земля,

Україно, державо соборна,

Сонценосна колиско моя!


З Новим 2021 роком! 

    Хай в цьому році нас чекає багато щастя, удачі, посмішок, світла і тепла. Хай він буде наповнений яскравими фарбами, приємними враженнями і радісними подіями. Бажаю всім нам у Новому Році бути здоровими, красивими та успішними!


















Зима для птахів –це велике випробування. Коли надворі починаються холоди, пташкам доводиться нелегко. Тому птахи потребують нашої допомоги. Доброю традицією у Комарівському НВК стало щорічне проведення взимку акції «Годівничка». Не став винятком і цей навчальний рік. Другокласники разом зі своїми батьками виготовили годівнички різних типів та розвішали їх на території закладу. Виготовляли годівнички з дерева, картону, пластикових пляшок, природних та інших матеріалів. Годівнички вийшли на славу – красиві і на різний смак.  














З 25 листопада по 10 грудня школярі в рамках  місячника превентивного виховання "16 днів проти насилля"долучилися до акції "Долонька толерантності"











Учні школи взяли активну участь у шкільному онлайн-конкурсі "Як я захищатиму Україну"




















   Щороку у четверту суботу листопада Україна і світ вшановують День пам’яті жертв голодоморів. 

    Голодомор – це геноцид Українського народу, вчинений комуністичним тоталітарним режимом з наміром знищити, цілком чи частково українську національну групу.  Нашим спільним обов’язком є гідне вшанування вбитих голодом жертв комуністичного режиму, а також розповісти про причини, наслідки Голодомору та спротив злочинній політиці тоталітарного режиму. 

    Цьогорічні вшанування відбуваються в особливих умовах. Людським життям загрожує пандемія коронавірусної хвороби. Запроваджені карантинні заходи вносять обмеження у проведення масових меморіальних заходів. Але ця обставина не може перешкодити гідному вшануванню пам’яті жертв Голодомору.









План

проведення Тижня знань

з основ безпеки життєдіяльності

 

п/п

Зміст

Дата

Клас

Відповідальні

1.

 

 

 

2.

 

 

3.

Відкриття тижня знань з безпеки життєдіяльності.

Ознайомлення з планом роботи.

 

Перегляд відеоролика «Юний рятувальник».

 

Перегляд відеофільмів «Безпека у побуті».

 

23.11.20

 

1 -11

 

 

 

2 -3

 

 

6

Сливка Т.В.

 

 

 

Добрюк О.П.

 

 

Паладійчук С.І.

1.

 

 

 

2.

 

 

3.

 

 

 

Практичне заняття  «Правила надання першої долікарської допомоги».

 

Вікторина «Дорожні знаки»

 

Перегляд мультфільмів про безпеку.

24.11. 20

 

10- 11

 

 

 

4

 

 

ДНЗ

 

 

Марущак Л.Г.

 

 

 

Сливка Н.В.

 

 

Гринько Є.К.

 

1.

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

Написання творів на тему: «Наша безпека у наших руках».

 

Бесіда «Виконання правил дорожнього руху – запорука твоєї безпеки» .

 

Обмін думками «Правила поведінки у разі виникнення аварійних ситуацій, стихійних лих та нещасних випадків».

 

Відеоперегляд  «Дорожньо – транспортні пригоди».

 

 

25.11. 20

 

9 -11

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

 

5

Дондиш Л.І.

 

 

Власова А.І.

 

 

 

Ткач В.І.

 

 

 

 

Адамчук Е.Г.

 

 

1.

 

 

2.

 

 

 

3

 

 

 

4.

Урок безпеки «Хай дитина знає кожна – жартувати з вогнем не можна».

Перегляд мультфільмів з циклу «Уроки обережності Тітоньки Сови».

 

Бесіда «Ризики й небезпеки в повсякденному житті».

 

 

Відверта розмова  «Правила дорожнього руху - твоя безпека».

26.11. 20

 

2  -3

 

 

1

 

 

 

10

 

 

 

9

    Добрюк  О.П.

 

 

Чорноморець Л.П.

 

 

Дондиш Л.І.

 

 

 

Костюк А.І.

 

1.

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

4.

Сюжетно - рольова гра «Ми переходимо дорогу».

 

Профілактичні бесіди з учнями , що користуються велосипедами, мопедами , самокатами.

 

Практичне заняття. «Небезпека в школі».

 

Хвилика безпеки «Правила дорожнього руху».

27.11. 20

 

4

 

 

11

 

 

 

2

 

 

ДНЗ

Мокролгуз Л.І.

 

 

Гуцуляк Я.І.

 

 

 

Платаш В.В.

 

 

Гладчук А.В.

 















21 листопада – День  Гідності та Свободи

    У цей знаменний і величний день ми з гордістю говоримо про те, що українці – це народ, який заслуговує поваги світової спільноти.

    Єдність і свобода робить нас гідними нащадками наших батьків! Будемо з шаною зберігати і захищати цей безцінний скарб! Хай береже нас усіх Господь і слава Йому за цю прекрасну країну – Україну! Слава Україні!  

Учні нашого закладу долучилися до  фоточеленджу «Гідний українець».

 


















 Як адаптуватися до карантину: поради практичного психолога для дітей та батьків

    Під час карантину багато дітей відчувають себе самотніми. Соціальне дистанціювання бере своє. Усім людям потрібне реальне спілкування. Хоча шкільні заняття в Zoom і спілкування з друзями в соціальних мережах допомагають дітям підтримувати зв'язок з однолітками, вони не можуть зрівнятися з реальним спілкуванням, яке було до карантину.

    Діти втомлюються від комп'ютерів або інших електронних пристроїв. На карантині вони проводять більше часу за моніторами комп'ютерів, адже тепер електронні гаджети стали для них і розвагою, і головним інструментом навчання. Якщо раніше діти любили проводити час за комп'ютером, то тепер комп'ютери багатьом з них просто набридли. І якщо раніше батьки намагалися відволікти дитину від комп'ютера, то тепер, в умовах онлайн-навчання, для них стає проблемою змусити дитину вчитися.

Коли закінчиться карантин?

    Прогнози з приводу того, як буде розвиватися пандемія COVID-19, постійно змінюються. І дітям, і батькам важко прийняти той факт, що карантин може тривати, і в новому навчальному році їм знову доведеться залишатися в ізоляції. Діти і дорослі хочуть повернутися до того способу життя, який був до карантину. Невизначеність з приводу майбутнього і обмеження у зв'язку з карантином можуть викликати широкий спектр емоцій: нудьгу, розчарування, тривогу або смуток.

Як адаптуватися до карантину: простір для творчості і соціальне дистанціювання

    Більшість сімей змогли пристосуватися до умов карантину і взяли з них максимум користі. Коли діти змушені залишатися вдома, квартира може перетворитися на імпровізований дитячий майданчик, кінотеатр, спортзал або розважальний центр. Деякі сім'ї ризикують відвідувати своїх родичів, у той час як в решту часу дотримуються соціального дистанціювання.

    Деякі люди зізнаються, що за час карантину вони стали емоційно ближчими зі своїми рідними, стали краще їх розуміти і допомагати один одному. На жаль, так відбувається не завжди. Так чи інакше, карантин - це хороший привід переосмислити, як ми проводимо свій час і як справляємося з негативними емоціями.

    Батьки часто прагнуть взяти на себе повну відповідальність за своїх дітей і повністю захистити їх від негативних емоцій. Однак вони принесуть дітям набагато більшу користь, якщо навчать їх самостійно справлятися з різними важкими ситуаціями. Так діти зможуть стати більш стійкими до життєвих труднощів. Ця якість дуже важлива для їх розвитку.

 

Не намагайтеся вирішувати проблеми дитини, просто слухайте її

    Замість того щоб захищати дитину від проблем або пропонувати рішення, говоріть з дитиною. Дозвольте їй вільно говорити про те, що вона думає і відчуває, і уважно слухайте її. Підтримуйте дитину: дайте їй зрозуміти, що іноді можна сумувати, злитися, тривожитися й відчувати інші негативні емоції.

    Говоріть дитині про свої почуття. Розкажіть їй про випадки, коли ви переживали важкі часи:

      розповідайте дитині про труднощі, з якими ви стикалися в житті, і про те, як ви їх подолали;

·         переконайте дитину, що карантин рано чи пізно закінчиться, а поки що вам разом потрібно знайти способи впоратися з негативними емоціями і отримати з цієї ситуації максимальну користь;

·         скажіть дитині, що ви завжди готові вислухати і підтримати її, коли вона буде відчувати себе погано або буде засмучена;

·         допоможіть дитині визначити, що вона може контролювати у своєму житті, а що - ні, запитайте її, як ви разом можете поліпшити ситуацію, яка склалася;

·         навчіть дитину вигадувати кілька варіантів виходу з ситуації, а потім обирати оптимальний варіант.

Під час карантину дитина може навчитися вирішувати дрібні побутові питання. Ця навичка дуже важлива для неї в майбутньому. Почніть з того, що в дитини вже добре виходить, і поступово ускладнюйте завдання. Нехай всі члени сім'ї пишаються тим, як дитина допомагає їм справлятися з побутовими питаннями.

Дітям потрібен розпорядок і час на відпочинок

    Батьки повинні забезпечити дитині стабільну домашню обстановку і розпорядок дня. Робіть регулярні перерви між справами, щоб дитина могла розслабитися або трохи розім'ятися.

    Проводьте сімейні вечері і не забувайте про розваги всією сім'єю. Разом з тим дозволяйте дитині час від часу побути на самоті. Навчіть дитину технік медитації, щоб вона могла розслаблятися між заняттями. Займайтеся медитацією і самі.

    Якщо у вас кілька дітей, намагайтеся щодня виділяти час, який ви будете проводити окремо з кожною дитиною. Також знаходьте час для того, щоб побути разом зі своїм чоловіком  або дружиною.

    Багатьох батьків турбує, що за час карантину їх дитина може відстати у навчанні. Система шкільного навчання так і не змогла повністю адаптуватися до нових умов. Карантин розпочався занадто раптово, а дітям і вчителям не завжди були доступні необхідні ресурси.

    Сьогодні,коли новий  навчальний рік тільки розпочався, вчителі не можуть точно сказати, як він пройде. Зрозумійте, що ви тим більше не можете контролювати навчання вашої дитини. Дозвольте вчителям організовувати навчальний процес. Ваше ж завдання - задовольнити емоційні потреби вашої дитини. Знайдіть для неї заняття, які допоможуть їй з інтересом провести час і будуть корисними для неї. 

Як мотивувати дитину до навчання під час карантину

    Перебуваючи вдома на карантині, діти сприймають його як канікули. Це сприяє розслабленню і бажанню розважатися, та аж ніяк не вчитися. Проте, навіть за таких умов навчання, необхідно продовжувати, щоб потім не виникло суттєвих труднощів у «наздоганянні» навчального матеріалу.

    Як же мотивувати дитину до навчання під час карантину? Ось низка рекомендацій, які можуть стати вам у пригоді.

1. Стимулюйте дитину до навчання, керуючись її мотивами навчальної діяльності.

    Мотив – це внутрішня спонука до активності, покликана задовiльнити певну потребу. Існують різні мотиви навчальної діяльності. Вчені (Л.І. Божович, М.І. Алексєєва) виділяють такі:

·         пізнавальний,

·         утилітарний,

·         соціальний,

·         професійний,

·         мотив страху покарання,

·         мотив престижу.

    Найкращим мотивом навчальної діяльності є пізнавальний, при якому дитина навчається тому, що їй цікаво пізнавати дійсність і отримувати задоволення від своїх інтелектуальних зусиль. Таких дітей не потрібно стимулювати до навчання, для них воно Э природнім, як невід’ємна і приємна частина їхнього життя. Такi люди охоче займаються самоосвітою, як під час навчання, так і впродовж усього життя. Та, на жаль, пізнавальний мотив навчання зустрічається нечасто.

    За утилітарного мотиву дитина навчається тому, що розраховує отримати від цього певну вигоду. Якщо це стосується вашої дитини, ви можете стимулювати її до навчання під час карантину, надаючи їй натомість певні блага, які мають для неї важливе значення, які задовiльняють її потреби. А потреби, як і мотиви, теж бувають різні. Уважні батьки знають усі потреби, які мають їхні діти.

    Якщо ви з цим ще не розібралися, то саме час. Випишіть усі потреби, які на даний час має ваша дитина. Їх потрібно виписати, а не просто обдумати, для того, щоб згадати та взяти до уваги їх усі, а також краще усвідомити. Адже саме на них ви й будете робити акцент, стимулюючи свою дитину до навчання, як під час карантину, так і в подальшому. Зверніть увагу, що мова йде не про базові людські потреби: в їжі, відпочинку тощо. Говориться про потреби, зав’язані на інтересі: перегляд мультфільмів або фільмів, відеоігри, нові іграшки чи модний одяг, похід або поїздка в цікаве для дитини місце тощо.

    Це може бути якийсь один цінний для дитини подарунок, наприклад, нова іграшка. Або ж можна розробити цілу систему заохочень. Наприклад: почитав параграф – отримав перегляд мультфільма; виконав вправу – можеш пограти у відеогру. Та пам’ятайте: Білл Гейтс, Стів Джобс, а також інші керівники технологічних компаній суттєво обмежували доступ своїх дітей до комп’ютерів без навчальної потреби.  Тож за комп’ютером (а під цим словом ми маємо на увазі усі ґаджети) дитині не слід проводити більше 10-20 хв. за один раз залежно від віку.

    Соціальний мотив навчання відображається у почутті обов’язку дитини чи в переконанні, що так добре, як вона, це завдання не виконає ніхто. Якщо ваша дитина має цей мотив, можна піти на хитрість, попросивши пояснити вам її навчальний матеріал, у якому ви не розбираєтесь. Та перед цим дитині самій потрібно буде його вивчити.

    Такі діти особливо чутливі до похвали. Тож хваліть дитину за кожне виконане завдання і за відповідальність, із якою вона навчається навіть під час карантину. Зауважуйте також, що вчителі сподiваються, що вона буде сумлінно виконувати завдання.

    Професійний мотив навчання, яким можуть керуватися учні переважно старших класів, а також студенти, полягає у тому, що людина навчається задля свого успішного професійного майбутнього, адже здобуті знання планує використовувати в професійній діяльності.

    Тож для дітей, які мають цей мотив навчання, підійдуть заохочувальні фрази типу: «Незважаючи на карантин, ти маєш продовжувати заняття, щоб стати хорошим професіоналом», «Сідай за навчання, адже тобі потрібно добре здати ЗНО, щоб піти навчатися далі туди, куди ти хочеш» і т. ін.

    Деякі діти навчаються через страх покарання за неуспішність. Це найгірший із мотивів, адже вiн Э гарним підґрунтям для розвитку страху перед новими починаннями та ризикованими кроками в дорослому житті, які могли б привести до успіху.

    Як відмічають американські психологи Д. Мак-Клелланд і Д. Аткінсон, якщо людина орієнтована на успіх, вона не відчуває суттєвого страху перед невдачею, а якщо на уникнення невдачі, то буде сумніватися, коливатися при прийнятті рішення. Тому краще замінити цей мотив хоча б на утилітарний.

    Продовжуючи приклад із ґаджетами, можна замiнити слова: «Якщо ти не прочитаєш оповідання, то не будеш грати в комп’ютерну гру» на такі: «Якщо ти прочитаєш оповідання, то зможеш пограти в комп’ютерну гру». Саме таким простим перефразуванням мотив страху зміниться на мотив вигоди.

    Ознакою мотиву престижу в навчанні є те, що дитина, гарно навчаючись, намагається завдяки цьому посісти певне місце в класі та школі загалом, отримати авторитет в очах учнів і вчителів.

    Якщо ви впізнаєте в цьому свою дитину, тодi під час карантину стимулюйте її до навчання, періодично повторюючи фрази на кшталт: «Ось закінчиться карантин і тоді подивишся, хто у вас у класі найкраще читає», «Усі так не хочуть навчатися під час карантину, а ти прийдеш до школи з найкращими знаннями» тощо.

2. Стимулюйте дитину до навчання, показуючи власний приклад.

    Наразі на карантині знаходяться не лише діти, але й батьки. Всім відома фраза «Діти нас не чують. Діти нас дивляться». Тож точно так само, як ваша дитина має продовжувати навчання під час карантину, ви маєте продовжувати свою роботу за тим же графіком і розпорядком.

    Якщо батьки замість того, щоб активно працювати, знаходячись на карантині, будуть лежати на дивані й дивитися телевізор, просиджувати в ґаджетах, теревенити по телефону, те саме захочуть робити й діти. Й це буде справедливо!

    Якщо ви хочете, щоб ваша дитина продовжувала навчання під час карантину, а не била байдики, продовжуйте вдома свою професійну роботу. З ранку й до вечора в домі має бути створена атмосфера активної діяльності (професійної і навчальної).

3. Продовжуючи попередню рекомендацію, варто створити розпорядок дня на час карантину.

    Дорослі та діти мають прокидатися у звичний «докарантинний» час, робити зарядку, снідати та приступати до виконання своїх навчальних і професійних обов’язків, інтенсивність яких зменшується з наближенням вечора, та лягати спати також у звичний час.

    Навчання під час карантину має відбуватися у вранішні години, коли організм дитини найбільш підготовлений до інтелектуальної роботи.

    Як показує практика, найбільшу проблему під час карантинного навчання складає читання. Якщо завдання із математики або мови дитина може виконати відносно швидко, то читання великих обсягів матеріалу викликає у дитини протест, як внутрішній, так і зовнішній. Задля вирішення цієї проблеми на допомогу знову поспішає особистий приклад. Сучасні діти не читають тому, що сучасні батьки не читають.

    Якщо в домі немає книг, якщо дитина ніколи не бачила своїх батьків із книжкою в руках, як їй зрозуміти, для чого потрібно читати? Ви можете взяти якусь книгу, пов’язану з вашою професійною діяльністю, сісти поруч із дитиною і читати. Або ж читати її книгу разом із нею.

    Можна попросити дитину почитати в слух, обговорюючи, аналізуючи прочитане. Це сприяє не тільки карантинному навчанню, але й емоційному зближенню, якого, на превеликий жаль, так часто не вистачає дітям і батькам.

4. Станьте вчителем.

    Ця рекомендація підійде в тому випадку, якщо на карантині ви не займаєтеся професійною діяльністю (ви не маєте роботи чи ваша професія того не потребує). Втільте в собі образ вчителя, перетворивши навчання на цікаве дійство.

    Скажімо, ви можете розробити для дитини наочний матеріал: знайдіть і роздрукуйте зображення історичних персонажів, біографію яких дитина має вивчити під час карантину, підберіть документальні чи художні відео про життя цих людей, про історичні події, в яких вони фігурували, та перегляньте все це разом із дитиною. Якщо дитина має вивчити вірш, зробіть це разом із нею (можна на швидкість). Коли вам дозволяють знання, уміння, навички, продемонструйте дитині, як діє закон фізики, який вона в даний час вивчає.

    Можливо, в вас відкриється несподіваний талант до вчителювання або ви усвідомите, як багато робить вчитель задля розвитку наших дітей

  

     
У кожному з нас тече кров наших предків – вільних і незалежних козаків. Саме дух козацтва покоління за поколінням виховує у наших земляків патріотизм, національну свідомість, почуття гордості. Сили, козацької міці, здоров'я та непереможності тобі, козаче!
Ти – козак! Ти – вояк!
Не здолати тебе ніяк!
Хай з тобою – милість Божа,
І Покрова допоможе!
З Днем козацтва!!!














План проведення

місячника шкільної бібліотеки

«Шкільна бібліотека та екологічна просвіта учнів»

№ п/п

Заходи

Дата

Відповідальні

1.

Інформаційний стенд « Екологія. Книга. Бібліотека»

02.10

 

 

Сливка Т.В.

2.

Екологічна «Ми – друзі природи»

 

08.10

Чорноморець Л.І.

3.

 

Екологічний паркан

13.10

Платаш В.В.

 

Екологіча акція

«Я прибрав – твоя черга»

 

05.09 -09.10

Класні керівники

4.

Екологічний вісник «До природи не  неси шкоди»

12.10

Добрюк О.П.

5.

Конкурс віршів «Природа у поезії»

16.10

Мокрогуз Л.І.

6.

Відеовітальня  «Цікаве у звичайному»

 

10.10

Дондиш Л.І.

7.

Екологічна подорож «За здоров’ям – до матінки –природи »

09.10

Костюк А.І.

8.

«Я буду природі другом». Екологічна година»

19.10

Адамчук Е.Г.

9.

Конкурс малюнків «Земля радіє від краси»

20.10

Сливка Н.В.

10.

Перегляд відеороликів «Збережемо нашу планету зеленою і квітучою»

22.10

Ткач В.І.

 

11.

 

 

Створення рекламно – іміджевої продукції екологічного змісту : плакатів, листівок.

23.10

Паладійчук С.І.

13.

 

Літературна зустріч «Торкнись краси природи серцем»

15.10

Власова А.І.

14.

Яблунева вікторина «Я люблю яблуко»

21.10

Гуцуляк Я.І.

 

    



















 Раніше для нас, українців, мир – це була повсякденна реальність. На вулицях нашої неньки – України було спокійно, всі діти ходили до школи, посміхалися. Алет відбулися різкі зміни, підкралося горе… На Україну напав ворог. І нам, українцям, як ніколи, потрібно усіма силами боротися за мир щоб нам завжди світило тепле, ясне сонечко, щоб небо було завжди чисте та голубе, щоб завжди були посмішки на обличчях у людей.

        21 вересня світ відзначає Міжнародний День Миру. Для дуже багатьох людей у сучасному світі мир – це не більш ніж казкова мрія.

В цей день учні закладу долучились до  акції «Голуб миру».


















19 вересня учні Комарівського НВК взяли участь в екологічному івенті «Міжнародний день чистих джерел 2020»














Немає коментарів:

Дописати коментар

  Станом на 27.05.2021 рік кількість вакцинованих працівників - 0,                                                                        кі...