пʼятницю, 5 квітня 2019 р.

Бути здоровим  хоче кожний. Але не всі розуміють, що цього треба вчитися так само, як читання, лічби, ходьби. Розвивати і вдосконалювати життєві навички доводиться впродовж усього життя. Як саме це робити учні Комарівського НВК вчилися впродовж тижня основ здоров҆ я.
   Відкрили тиждень усним журналом «Наше здоров҆ я в наших руках!». На протязі тижня учитель основ здоров҆ я, практичний психолог Адамчук Є.Г. організувала та провела анкетування з метою визначення рівня вживання учнівською молоддю тютюнопаління, алкоголю, наркотичних речовин(5-11кл.), години спілкування «Обираємо здоровий спосіб життя!»(1-11кл.),зоровий тренінг «Скажемо шкідливим звичкам «Ні!»», вікторину «Стежками здоров҆ я» (5-9кл.). Учні початкових класів взяли активну участь у конкурсі малюнків «Здоров҆ я – моя цінність», а учні середньої ланки – у конкурсі проектів «Ми обираємо здоров҆ я!». Завершився тиждень виступом агітбригади «Молодь обирає здоров҆ я!», яку підготували десятикласники. 

   Переможці конкурсів, вікторини та активні учасники заходів нагороджені грамотами.








    

Немає коментарів:

Дописати коментар

  Станом на 27.05.2021 рік кількість вакцинованих працівників - 0,                                                                        кі...